Ny brukerstøtteportal og metode for å opprette nye saker

Siden Bibliotekenes IT-senter AS nå har blitt en del av Axiell vil det også innebære overgang til en ny og forbedret brukerstøtteportal.

Fra 12.juni vil alle nye saker til Brukerstøtte bli behandlet i det nye systemet. Dine nåværende saker vil ikke bli flyttet over, men vil bli behandlet i det gamle systemet.

Du kommer til vårt nye system på følgende måte:

  1. Via vår nye brukerstøtteportal.
  2. Via e-post til Brukerstøtte: support-no@axiell.com
  3. Via telefon til Brukerstøtte: 2208 9898

Den nye brukerstøtteportalen er enkel å ta i bruk, men hvis du er usikker på hvordan og ønsker en introduksjon til systemet kan du se en innspilling av et webinar der vi gikk kort igjennom funksjonene i systemet:

 

Slik får du tilgang til vår nye Brukerstøtteportal!

Du kommer til å kunne opprette, oppdatere og følge dine brukerstøttehenvendelser i vår nye portal og vi kommer etter hvert til å legge til flere tjenester i portalen. Dine nåværende/påbegynte henvendelser kommer ikke til å flyttes over til det nye systemet, de vil bli håndtert i eJournal som tidligere.

Her finner du vår nye brukerstøtteportal:

servicedesk.axiell.com

(Legg gjerne lenken som et bokmerke slik at du enkelt kan finne den neste gang)

Slik gjør du første gang du logger seg inn i brukerstøtteportalen:

  1. Klikk på Login i det øvre høyre hjørnet
  2. På «Sign In» skriver du din e-postadresse som User ID
  3. Klikk “Forgot password
  4. Gå tilbake til ditt e-postsystem og følg instruksene du har mottatt i e-posten for å opprette passord. Lag et passord som er lett for deg å huske, men vanskelig å gjette.

Du kan selvfølgelig fremdeles nå oss på telefon og e-post:

Telefon: 22 08 98 98

E-post: support-no@axiell.com

Gå ikke glipp av nyheter fra Axiell!!

Abonner på vårt nyhetsbrev >>