Fem gode eksempler på hvordan biblioteknettstedet ditt kan se ut!

Fem gode eksempler på hvordan biblioteknettstedet ditt kan se ut!

Les artikkelen

Nå bytter vi profil

Axiells kjernevirksomhet er å utvikle programvare som hjelper institusjoner og organisasjoner å organisere, og dele, kultur og kunnskap i verden. Våre løsninger hjelper våre kunder med å håndtere sine samlinger, oppmuntre til lesing, bevare kulturarven, forbedre forutsetningen for å lære og å øke sitt engasjement mot publikum.

Vi samarbeider nært med våre brukere, som består av bibliotek, museer, arkiv, skoler og forlag i 55 land. Sammen utvikler vi innovative digitale verktøy for å forandre og forbedre våre kunders daglige møter med sine brukere og med publikum generelt.

Axiell One

Vi, i Axiell, kommer fra en rekke forskjellige bakgrunner; firmaer, land, språk, kompetanseområder og ulike markeder. Frem til nå har vi i blandt også hatt litt varierende identitet på våre varemerker. Du som jobber i fag-, skole- eller folkebibliotek kjenner oss sikkert gjennom Mikromarc, eller så har du kanskje hørt om Quria eller Axiell Arena? Kanskje vet du ikke en gang at vi utvikler egne system for skolebibliotek og museer? Visste du for eksempel at vårt Axiell Collection er systemet bak ABBA-museet i Stockholm? Eller at Drammensbiblioteket var det første i verden til å ta i bruk Quria, og at de har vært med å teste og utvikle programvaren videre?

Som et symbol på at vi vil forene vår samlede kompetanse, og våre produkter, bytter vi nå til en helhetlig profil i hele konsernet. Vi ønsker at du skal oppleve at du kan henvende deg til oss uansett hvilke samarbeid, interaktive løsninger og inovative idéer du har i dag og i fremtiden. Vi har så vidt tatt i bruk de nye endringene i brukerstøtte-portalen. En portal som nå benyttes av alle våre kunder over hele verden. Neste steg er å bytte hjemmeside og etter hvert vil du se at vi har et oppdatert utseende på våre stands når du møter oss på konferanser.

Vi håper du vil trives like godt med vår nye profil som vi allerede gjør. Selvfølgelig skal du fremover kunne forvente deg minst like god service som i dag, og vårt engasjement for dine daglige utfordringer blir ikke mindre. Vi ønsker deg hjerteligst velkommen til vårt oppdaterte jeg!

Få siste nytt i innboksen med nyhetsbrevet vårt

Kryss av for det du er interessert i: