Brukerstøtte


LA OSS PRESENTERE VÅR NYE OG FORBEDREDE BRUKERSTØTTEPORTAL

Vi har investert i en ny brukerstøtteportal for at vi skal kunne tilby den beste servicen til alle våre kunder over hele verden.

Vi ønsker at alle våre kunder skal motta brukerstøtte på én og samme måte. Vårt mål er at alle kunder, uansett produkt, region eller språk, skal kunne regne med en gjennomgående høy servicestandard fra oss, og det første steget i den retningen er å konsolidere vårt brukerstøttesystem.

Les mer om den nye brukerstøtteportalen her >>

Brukerstøtte og konsulenttjenester

Vi tilbyr gratis brukerstøtte for våre produkter. Dette består i veiledning ved konkrete spørsmål og problemstillinger. Dette omfatter ikke ren opplæring eller hjelp til installasjon og oppgradering av lokale installasjoner.

Driftsstøtte er gratis for alle kunder på Mikromarc Sentraldrift. Vi bistår ved påloggingsproblemer og andre akutte problemer og spørsmål i forbindelse med Sentraldrift.

Wiki-ene er tilgjengelig døgnet rundt. Brukerstøtte er bemannet fra kl 8 til 16 på hverdager. Det gis i tillegg driftsstøtte for våre Sentraldriftskunder til kl 20 på hverdager og 10-14 på lørdager. I forbindelse med ferie og høytider kan det forekomme endringer i åpningstidene.

Konsulenttjenester og priser

Vi tilbyr konsulentbistand i forbindelse med lokal installasjon og oppgradering, lånerimport, konvertering av data, sammenslåing, tilpasninger og optimalisering.

Du kan sende oss spørsmål, melde fra om problemer eller bestille oppdrag via e-post, eller direkte på vår brukerstøtteportal.

Hvis du opplever en kritisk feil eller har et spørsmål som haster anbefaler vi at du ringer oss tlf 22 08 98 98 eller sentralbord 22 08 34 00.

Se gjerne om du finner svar på dine spørsmål i vår kunnskapsbase: Mikromarc Wiki

Kontakt oss

Pernille G. Paugard
Avd.leder Brukerstøtte
support-no@axiell.com
22 08 98 98